.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان نخستین دوره آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور
شمال نیوز: دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: نخستین اردوی آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مازندران برگزار می شود.

  شمال نیوز: دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: نخستین اردوی آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مازندران برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، حسین مقدم کیا امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح ملی تلاوت قرآن کریم از سال 91 با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان آغاز به کار کرد.
وی افزود: طرح ملی تلاوت قرآن کریم در دو دوره 3 ساله مقدماتی و تکمیلی و به صورت کلاسیک و ترمی واحدی در استان های مختلف شروع به کار کرد.
دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم بیان کرد: در آستانه چهارمین سال فعالیت خود بالغ بر 400 نفر نخبه قرآنی در 7 استان دارد که دوره ی مقدماتی را گذرانده اند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در این طرح در 16 استان کشور شروع شده است افزود: برای نخستین سال ثبت نام از طریق سایت طرح ملی تلاوت انجام شد.
مقدم کیا تصریح کرد: حتی در روستاها و شهرهایی که امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد، تمام متقاضیان می تواند از طریق سایت در بخش آموزش مجازی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر یکهزار و 300 نفر در سراسر کشور در این طرح ثبت نام کردند، افزود: دوره جدید طرح ملی تلاوت قرآن کریم از 15 شهریور آغاز خواهد شد.
دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم از برگزاری اولین دوره اردوی آموزشی تفریحی طرح ملی تلاوت قرآن کریم خبر داد و گفت: این اردوها با هدف تشویق قرآن آموزان، تفریحی و همدلی، تبادل تجربیات برگزار می شود.
وی ادامه داد: نخستین اردوی آموزشی تفریحی در کشور از امروز 27 الی جمعه 30 شهریور به میزبانی مازندران در ساری و با حضور 52 نفر از نخبگان طرح ملی تلاوت قرآن کریم از سراسر کشور برگزار می شود.
مقدم کیا ابراز داشت: قرآن آموزان در دو گروه ورودی های 91 و 92 آموزش هایی از قبیل صوت، آموزش تخصصی لحن، آموزش اخلاق و تجوید انتخاب خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: مراسم اختتامیه این دوره آموزشی پنجشنبه شب با حضور مسئولین کشوری و استانی در ساری برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.938 seconds.